Czas na kartkowanie

28 Sty

IMAG0504 - Kopia (2)

Kwiaty są wśród nas. Piękne, kochamy je. Delikatne i choć czasem kujące to i tak  niewinne. Wydawać by się mogło, że najbardziej cieszą tylko te w bukiecie lub na łące. Najczęściej tam je dostrzegamy. A jest ich przecież znacznie więcej : )

W weekend po małych warsztatach z rysunku natchnęło mnie „kartkowaniem”. I żeby było mało kwiatów wokół, to dodałam ich jeszcze więcej. Na kartkach. Jedna z nich będzie dla mojego Taty. Karta urodzinowa. Jeszcze nie wie, ale już dziś mu wysłałam. Tę jedną, z dużą różą..

IMAG0502 - Kopia Hmm.. rozejrzałam się i naprawdę jest sporo tych róż…..

I wzory w pełni:

IMAG0510 - Kopia (2)IMAG0511 - Kopia (2)

Lubię łączyć różne techniki, więc i tu też zastosowałam po trosze akwarelę i decoupage. I na koniec oczywiście mały efekt postarzający.

Uwielbiam obdarowywać prezentami, szczególnie tymi wykonanymi własnoręcznie.

Jeśli wpadnie Wam coś w oko, dajcie znać komentując.

Skomentuj

