8 marca czyli kilka słów o tym co wspólnego z Dniem Kobiet ma ZTM Gdańsk i ZKM Gdynia

8 Mar

Niech będzie przewrotnie. Dzisiejszy wpis trochę o pewnym Panu Kierowcy. Ale też dla wszystkich tych panów, którzy z jakiegoś niewiadomego powodu nie wiedzą co z tym dniem zrobić. Panowie! co by media nie głosiły Panie lubią ten dzień, łącznie z goździkami, tulipanami i maleńkimi podarunkami. Nawet tym najdrobniejszym gestem: szczerym uśmiechem i życzeniami. Ale oczywiście możecie pozwolić sobie na totalny rozmach. Poszalejcie i przejmijcie pałeczkę. Kobiety też to lubią : ) i lubią, gdy przejmujecie ją częściej, więc nie miejcie oporów. Po powrocie z pracy do domu miałam to szczęście, że przywitał mnie wspaniały obiad wraz kwiatami : ). Choć akurat w naszym domu jest to częsty rytuał, że mąż chętnie chwyta za garnki i patelnie. Niemniej jednak dało się odczuć, że dzisiejszy obiad był nie byle jaki. Złociście zapiekany dorsz z nutą cytryny, hojnie nafaszerowany pietruszką i czymś co jest dla mnie zagadką do tej pory… Pycha… Tak pięknie danie wyglądało na talerzu, że postanowiłam je wykonać sama. I mam nadzieję, że przepis (podług mężowej receptury) wkrótce uda mi się zamieścić.

Ale jeszcze jedna miła rzecz dziś mnie spotkała. DSC_0194Otóż w trójmiejskim autobusie linii 171 dojrzałam takie oto życzenia. To właśnie one zapoczątkowały myśl o dzisiejszym wpisie. Postanowiłam sfotografować tę autobusową laurkę, by pokazać jak niewiele trzeba, by wywołać uśmiech. Super. Panu Kierowcy gratuluję odwagi i pomysłowości. I jakby nie było swoją inicjatywą mocno zadziałał marketingowo znacznie reperując image ZKM  i ZTM. Dlaczego tych dwóch przedsiębiorstw? No bo właśnie tak się składa, że linia 171 dzięki swojemu „biletowemu” trickowi pozwala sprawniej poruszać się na trasie Gdańsk-Gdynia : )

Skomentuj

