Czas na lawendę

8 Mar

W ubiegłym tygodniu podczas generalnego porządkowania wpadła mi w ręce stara buteleczka po jakimś kosmetyku. Już w zasadzie wędrowała do kosza, gdy zatrzymała mnie myśl, żeby spróbować ją trochę przerobić. A że tak się składało, że miałam zapotrzebowanie na własnie tego typu gadżet, przystąpiłam do działania. Chociaż z ostatecznego efektu jesetm zadowolona, bo zawiódł mnie lakier utrwalający, niemniej jednak ów gadżet służy mi jako poręczny pojemnczek na płyn do mycia naczyń. Chociaż z powodzeniem można go umieścić w łazience, na przykład zamiast wysłużonej butelki na mydło w płynie. Ja jednak trzymam się pierwszej wersji, gdyż nowa buteleczka doskonale komponuje się z porcelanowym wiaderkiem, które kiedyś otrzymałam w prezencie.

DSC_0180

Wersja po:

DSC_0175

Wersja przed:

DSC_0150

Skomentuj

