Pierwszy 1000!!!

15 Maj

To ważny dzień. Bo gdy zakładałam tego bloga nie sądziłam, że ktoś natrafi na niego w gąszczu innych, tak mocno utkanych w sieci. I choć ostatnio nie mogę zająć się moim blogiem tak jak bym chciała, przez co czuję, że moja przestrzeń nie ma takiego koloru jak bym chciała, to jednak dzieje się. Dziś zanotowałam pierwszy 1000! Tj. od 25 stycznia tego roku, to jest od dnia kiedy założyłam ten blog, do dziś, czyli niecałe 4 miesiące, na blogu zarejestrowałam ponad 1000 odsłon. Co więcej i co mnie bardzo cieszy wśród krajów, które tu „zajrzały” są: Niemcy, Wielka Brytania, Irlandia, Włochy, Mołdawia, Gruzja, USA, Kanada no i oczywiście Polska : ). Dzięki technologii w sekundę możemy być wszędzie. Cieszy mnie to ogromnie. I jeszcze bardziej, że już od niedzieli będę wolniejsza…. już jeszcze chwila i powrócę…

Dziękuję wszystkim odwiedzającym. Zachęcam do pozostawiania komentarzy. Zachęcam wszystkich, byście byli części tego świata i kreowali go wraz ze mną.

Skomentuj

