Kartka na dobry humor

23 Czer

mufina1

Co można zrobić na poprawę humoru…? sposobów jest cała masa. Ile nas wszystkich na ziemi, tyle pewnie różnych rozwiązań. Każdy ma swój indywidualny sposób na poprawę nastroju i spędzanie czasu.
Ja zawsze uspokajałam się i relaksowałam „robiąc coś”, najchętniej rysując, malując, fotografując… I tak oto sobie wymyśliłam taką oto kartkę. Własnoręczne wykonywanie kartek jest fajne. Nie dość, że się zrelaksujesz, to jeszcze komuś coś podarujesz : )

DSC_0554 - Kopia

 

Jak wykonać taką kartkę?

Dobrze jest mieć papier o większej gramaturze, farby akwarelowe, pędzelek do malowania i balsa, cekiny, trochę brokatu.

Podstawę kartki wykonałam z papieru, który używa się do malowania akwareli (jest on grubszy i ma specjalną, niejednolitą fakturę). Obrazek muffinki namalowałam na oddzielnym kawałku papieru (również do akwareli). Gotową muffinkę przykleiłam na środku kartki. Z balsy wycięłam ramkę (najlepiej to robić ostrym nożem do tapet) i pokolorowałam farbką akrylową. Obrazek muffinki „okleiłam” wokół ramką. Poniżej przykleiłam cekiny i kartka gotowa.
Kartka była malowana z zamiarem „podziękowania” dla osoby anglojęzycznej, stad w środku mały napis „Thank YOU”.

 

 

 

Skomentuj

