Pudełko na magiczną Noc Świętojańską

24 Czer

DSC_0599 - KopiaNoc Świętojańska zwana inaczej Nocą Kupały to święto słowiańskie. To magiczne święto radości, miłości, wody, ognia i płodności. Legendy i podania głoszą również o tajemniczym kwiecie paproci, który zakwita raz w roku, właśnie na noc świętojańską. Kwiat ten miał zapewniać szczęśliwemu znalazcy bogactwo i powodzenie.Dla mnie ten dzień był zawsze jeszcze bardziej magiczny. Był i jest to dla mnie dzień wspaniały i piękny. Pełen życzeń i cudownych słów, bo 24 czerwca to dzień moich urodzin. : )

I na tę okazję przygotowałam sobie pudełko. Chociaż było one wykonywane z myślą o tym, by je komuś podarować, to najlepszym prezentem była dla mnie sama zabawa z jego przygotowywania.

I trochę fotografii z mojej zabawy:

DSC_0596 - Kopia

DSC_0597 - Kopia

I podstawki pod szklankę do kompletu:

DSC_0592 - Kopia

DSC_0593 - Kopia

Skomentuj

