Bluzka własnoręcznie malowana

17 Wrz

bluzka 3

Bluzka własnoręcznie malowana to dobry sposób na jesienne wieczory.

Zanurzyć się we własnym świecie i zrobić coś dla siebie.

Akurat tak się złożyło, ze tej bluzeczki nie zrobiłam dla siebie, ale dla dzieci, z którymi pracuję, a to które chciałam zachęcić do zabawy z kolorami i tkaniną oraz wymyślania sloganów w języku angielskim na ubraniach. Coś na zasadzie syntezy języka i designu dla dzieci. stąd prosta forma, niezbyt staranne wykonanie. To taka bluzeczka na szybko.

Wszystko zostało wykonane pastelami do tkanin. Kwiatek wcześniej lekko zarysowałam delikatnie ołówkiem.

Ponieważ bawełna dosyć rozciąga się przy „obróbce”, bluzkę naciągnęłam na książkę, robiąc sobie płaskie podłoże do pracy. dodatkowo przy malowaniu tkaninę naciągnęłam lekko palcami, aby można było nałożyć kolory.

1 etap

bluzka 1

2 etap

bluzka 3 (2)

Skomentuj

