Pończosza broszka

4 Czer

Dziś o tym jak wielofunkcyjne mogą okazać się pończochy lub rajstopy : )

Sfrustrowana tym, że piękne pończochy jakoś przykrótkie się zrobiły, pociachałam je.

Z premedytacją, ale i z pomysłem na to, żeby coś jeszcze z tego wykombinować.

Dlatego uformowałam z nich kwiat, dołożyłam przezroczystą organzę i udekorowałam perełką. Bo miała to być broszka : ) No i jest. Niebawem planuję zrobić całą serię : ) przeróżnych różności : )

broszka 1

broszka 3

broszka 2

 

 

komentarze 3 to “Pończosza broszka”

  1. Karolina Krysztofiak Lipiec 7, 2014 @ 16:47 #

    Pomysłów Ci nie brakuje! Super!

    Pozdrawiam
    Karolina z zyj-kochaj-tworz.blospot.com

    • La Cult Crafting Pot Lipiec 7, 2014 @ 17:02 #

      Dziękuję! mam apetyt na znacznie więcej, tylko czasami tak se układa, że z czasem się nie wygra ; )

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pończosza broszka | Polskie Rękodzieło - Lipiec 18, 2014

    […] Zobacz blog […]

Skomentuj

