„Małe Kobietki” w promieniach lipcowego poranka

6 Lip

To była piękna pobudka. Słońce przedzierało się przez listwy żaluzji koniecznie chcąc mnie zbudzić. I udało się. Już o 7.00 pobudka. Ale gdy taki piękny dzień się zapowiada wprost nie można dłużej spać. Wstałam więc i przetarłam oczy. A że obok na stoliku leżały „Małe Kobietki” (Louisy May Alcott), to się szybciutko za nie wzięłam.

2

Lektura trochę z obowiązku, bo jeszcze czaka mnie do napisania esej.. .. : ( ale też szybko okazało się, że wpada w me ręce i ogromnej dla przyjemności. Każde zdanie i litera cieszą ogromnie. Historia czasem zabawna, a czasem wzruszająca. I wprowadza mnie w melancholijny nastrój, przypominając słodkie dni dzieciństwa. Zabawy z siostrami i bratem tak jak w „Małych Kobietkach” też były przednie… ach… : ) a że poleguję i odpoczywam sobie ostatnio to tryb taki zachęca do kolejnego rozdziału..

Nie mogłam jednak oprzeć się by nie zrobić foto-wspomnieniowej migawki. Bo wszystko tak szybko przemija…

1

Uff.. na szczęście dobre emocje i wspaniałe wspomnienia, a i myśli o dobrych nadchodzących i pewnie jeszcze piękniejszych chwilach można pielęgnować w sobie długo długo..

Moja wyobraźnia i błogi spokój poniosły mnie dziś daleko… Bo oto za szafą wydawało mi się, że mam błękitne może, a za plecami cudna Lizbonę… : ) można i tak, a co! : )

   DSC00616

DSC00976

 żółciutkie ikonki Lizbony…

DSC00564

Hm.. ciekawe jaką Wy mieliście pobudkę… czy też tak błogo było… wiem, że co niektórzy na Kaszubach jeszcze bawią, a inni nad Atlantyk się wybierają…też pięknie!

Jedna odpowiedź to “„Małe Kobietki” w promieniach lipcowego poranka”

Trackbacks/Pingbacks

  1. „Małe Kobietki” w promieniach lipcowego poranka | Polskie Rękodzieło - Lipiec 18, 2014

    […] Zobacz blog […]

Skomentuj

